Kolejnice nevydržela nápor při zvedu a hlavně směrování
Ve čtvrtek jsme dělali, již několikátý den, na trati Tábor – Bálkova Lhota.
Prováděla se tu výměna pražců, kolejnic a strojové čištění štěrku. Na snímcích je vidět drobná nehoda. Při podbíjení a zvedání kolejového roštu nevydržel starý svár a došlo k jeho lomu. Sjet z toho nešlo. Museli nastoupit chlapi od "party" a kolejnici spojit železnou spojkou. Na dalších snímcích je vidět, že při druhém podbíjení fungovalo vše tak, jak mělo.
Nemohl jsem nevyfotit část tratě, kterou projela čistička a musela si uhnout kolej kvůli perónu. Další foto nepotřebuje komentář – měsíc asi "zapomněl" s rozbřeskem zapadnout a tak svítil celý sluneční den. Za podívání stojí i traktor vláčející pole v oblacích prachu, kterého sledoval nejspíš nějaký místní zajíc. A jako perlička tu jsou 4 posedy téměř na jednom místě. Buď se myslivci nepohodli, nebo je tu poměrně dost zvěře a "hustota" posedů na hektar je jedna z největších u nás.
Autor článku: Luděk Blovský
Autor fotografií: Luděk Blovský
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace